• 11 Eylül 2019 13:29:16
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: AVRUPA`NIN ACIK ARA 1 NUMARALI ELEKTRONIK PERAKENDECISI MEDIAMARKT`IN, OZEL GUNLER ICIN HAZIRLANAN REKLAM FILMLERINE BIR YENISINI EKLEDI. OGRENCILERIN OKULA DONUS DONEMINDEKI BASLICA IHTIYACLARINDAN OLAN BILGISAYARLARA ODAKLANAN MEDIAMARKT, BU KAPSAMDA IKI YENI REKLAM FILMI YAYINLADI. REKLAM FILMINDE BILGISAYARLARINDAN `COK SEY BEKLEYEN` OGRENCILER VE `INDIRIMI BEKLEYEN` VELILER MEDIAMARKT`IN YOLUNU TUTUYOR. MEDIAMARKT ISE `BEKLETMEYEN` AVANTAJLI KAMPANYASIYLA OGRENCILERIN BILGISAYAR IHTIYACLARI KARSILAMAKLA KALMIYOR, UYGUN FIYATLARLA VELILERI DE MUTLU EDIYOR. KAMPANYA KAPSAMINDAKI LENOVO BILGISAYARLAR; GUCUNU INTEL ISLEMCILERDEN ALIRKEN, MICROSOFT`UN SON ISLETIM SISTEMI WINDOWS 10 ILE GELIYOR